Visszatérítés:

14 napos visszaküldési szabályzatunk van, ami azt jelenti, hogy a termék kézhezvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésére visszaküldést kérni.

Ahhoz, hogy visszaküldhető legyen, a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogy azt kapta, nem használt, címkékkel és az eredeti csomagolásban, sértetlenül.  Szüksége lesz a vásárlást igazoló nyugtára vagy bizonylatra is.

A visszaküldés megkezdéséhez vegye fel velünk a kapcsolatot a ugyfelszolgalat@iphonemagyarorszag.hu email címen.

Amennyiben a visszaküldési kérelmet elfogadtuk felhívjuk figyelmét, emailben küldje el számunkra a feladási bizonylatot, valamint a postai csomagolásra kérjük írja rá a rendelés számot és az Ön nevét.

A terméket az alábbi címre kell postázni számunkra:

iPhone Magyarország 
(Birdge logistics elosztó raktár)
Repülőtéri út 2., Budapest 1112 

FONTOS: A visszaküldés kérése nélkül visszaküldött termékeket nem fogadjuk el.

Bármilyen visszaküldési kérdés esetén bármikor felveheti velünk a kapcsolatot a ugyfelszolgalat@iphonemagyarorszag.hu email címen.

Értesítjük, amint megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket/termékeket, és tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést jóváhagytuk-e vagy sem. Jóváhagyás esetén 10 munkanapon belül automatikusan visszatérítjük a vásárlási összeget az eredeti fizetési móddal. Amennyiben bankkártyás fizetéssel lett vásárolva a termék, úgy a bankkártyára utaljuk vissza a vásárlási Összeget. Amennyiben utánvételes vásárlás történt, úgy kérjük küldje el számunkra a bankszámlaszámot amire vissza tudjuk utalni a vásárlási összeget. Kérjük, ne feledje, hogy eltarthat egy ideig, amíg a bankja vagy a hitelkártya-társasága feldolgozza és feladja a visszatérítést.

Ha több mint 15 munkanap telt el azóta, hogy jóváhagytuk visszaküldését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a ugyfelszolgalat@iphonemagyarorszag.hu email címen.

Károk és problémák

Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze megrendelését, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, ha a termék hibás, sérült vagy nem megfelelő terméket kap, hogy ki tudjuk értékelni a hibát és cselekedni tudjunk!

Kivételek / vissza nem térítendő tételek

Bizonyos típusú cikkek nem küldhetők vissza, például a romlandó áruk (például élelmiszerek, virágok vagy növények), egyedi termékek (például különleges megrendelések vagy személyre szabott termékek) és testápolási cikkek (például szépségápolási termékek). Nem fogadunk vissza olyan higiénikus eszközöket sem, mint például fejhallgatók és fülhallgatók, és nem fogadunk vissza veszélyes anyagokat, gyúlékony folyadékokat vagy gázokat. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot, ha kérdése vagy aggálya van az adott termékkel kapcsolatban.

Akciós tételeket vagy ajándékutalványokat sajnos nem áll módunkban visszaváltani.

Cserék és hibás rendelés

A leggyorsabb módja annak, hogy megkapja a csere terméket az, ha visszaküldi a meglévő terméket, és a visszaküldés elfogadása után külön vásárolja meg az új terméket.